laupäev, 26. jaanuar 2019

Jälle !?.

   Jälle alustan ma blogimisega.
   Ma ei tea isegi mitmendat korda ma sellega alustan.
   Üldiselt, mulle meeldib kirjutada. Tean, et mu blogi ei saa kuulsaks ka, sest ma pole eriline sõnasepp, nii et saan rahulikult oma mõttekesi siin mõlgutada ja isegi võibolla maailma asjadest rääkida. Kuigi ütleme ausalt, Eesti keskseid teemasi on küllaltki palju.
 
  Üks postituste sari, mis ma tahaks teha on Minimalism vs Rohkem on Uhkem. See räägib siis kahest elustiilist. Mulle meeldivad mõlemad, aga ma ei suuda neid kuidagi ühildada oma elus.
  Poliitika ei ole minu teema, nii et sellest siin ilmselt eriti juttu ei leia. Minu üldine arvamus poliitikast on, et see on korrupteerunud. Nagu ka ajakirjandus ja üldiselt saab tõest infot ainult siis kui ise osaled üritusel või oled asjas sees, tegeled sellega koha peal.

  Eile tuli üks väikene inspiratsiooni? hoog ja kirjutasin märkmikus kohe 5-6 lehte märksõnasi ja lauseid täis.  Vaadates tagasi eilsetele kritseldustele, siis tahan ma ilmselt palju kirjutada. Kuna ma siin Romaani ka kirjutada ei soovi, siis teen jätkupostitustega.
 
  Hoiatan, siit leiab kindlasti palju kirjavigasi, sest mu eesti keele hinne ei olnud puhas 5. See polnud üldse 5.

   Teate kui imelik on kirjutada ilme emootikumideta ?? Ma olen igapäevasel  nii harjunud, et saan neid kasutada ja niiöelda edasi kanda oma emotsiooni läbi nende pisikeste kollaste nägude. Eks see ole omaette uus katsumus. Kanda edasi emotsioone lihtsalt kirjapildis. 

    Teine postituste sari kõlab rohkem nagu vandenõuteooriad. Mis on mu enda peas kasvanud. vahepeal ma lihtsalt googeldan, kas ma olen tõesti lolliks minemas, või leidub minuga sarnase mõtlemisega inimesi. Ma ei räägi siin teooriatest, et maa on lapik ja kas tõesti on tulnukad olemas. Pigem, miks toitumiskavasi ja toitumist nii palju reklaamitakse viimasel ajal. Kas mul on telefoni sõltuvus ja miks ma seda peatada ei suuda. Laste kasvatamine jne.

   Natukene imelik on siin ka iseendale kirjutada. Samas see on nagu väikene teraapia ise endale, kuna arvuti ei vaidle mulle vastu kui ma avaldan mõne mõtte, mis temaga ei ole kooskõlas. Lisaks saan siin toksida tähti täpselt siis kui  mul aega ja mõtteid on.

Uue postituseni, 
Tiina L.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar